НачалоАктуалноЕксперти в спор: БСП са подкрепяни от бабички, Цветанов – сравнен с Ал Капоне

Експерти в спор: БСП са подкрепяни от бабички, Цветанов – сравнен с Ал Капоне

  • 08:38
  • 0
  • 664

"Цялата тема "Апартаментгейт" срути три големи мита в нашето общество. Пръво, че няма свободни медии, второ - митът, че на политиците им е разрешено да правят неща, които не е разрешено, стана ясно, че не могат да правят такива неща. Третия мит е, и не знам защо БСП продържават да застъпва тази теза, Законът за корупцията е техният закон, ГЕРБ го приеха, но виждаме, че ГЕРБ най-много страдат от този закон, т.е. голямата тема, която направи "Апартаментгейт", е да ни отвори очите за няколко големи неща, които сме смятали за даденост, но се видя, че не е така."

Това заяви в студиото на "Здравей, България" по Нова тв Александър Владимиров от Института за дясна икономика.

Социологът проф. Михаил Мирчев посочи, че въпросът е в размера на сумите. При казуса ГЕРБ става дума за огромни размери, каква част от групата се е възползвала от това, кои хора са се възползвали, става дума за това, дали са се фалшивифицари документи с помощта на кметовете.

"Които са на власт обикновено те го отнасят, може всички да са бъркали в кацата, но тези на власт, го отнасят. Големият въпрос е откъде са средствата, КПКОНПИ му е правила проверка и установила 138 хиляди лева на Цветанов са недекларирани, не се естигнало до процедура на конфискация на имуществото, но защо не са тръгнали към съдебна процедура?", попита социологът и даде пример с Ал Капоне, съден за неплатени данъци.

И поясни, че ако хванат опозицията в подобни сделки, тя няма да може да се качи във властта.

Проф. Мирчев се обърна към събеседника си с уточнението, че заблуждава зрителите с тезата си, защото "Апартаментгейт" е създаден от американска медия и БСП няма нищо общо със случая. След това българските медии, бидейки достатъчно свободни, подеха нещата, посочи социологът.

Двамата експерти се скараха на тема БСП и ГЕРБ, Владимиров отсече, че всяко нещо, което съобщи Елена Йончева е пълна лъжа и се срива в рамките на часове.

Мирче пък заяви, че рейтингът на БСП скача, а Владимиров го парира с изявлението, че БСП остава с твърдото си ядро, което е от бабички.

"Лявата политика никога не е водила до нищо добро", отсече експертът от Института за дясна политика.

Проф. Михаил Мирчев заключи, че истинската битка в момента е в дясното пространство в момента при ерозията на ГЕРБ, защото те узурпираха дясното пространство. В оммента се дава шанс на десните формации да наберат скоросто, включително "Демократична България" ще направи опит да прескочи бариерата.

 

 

Facebook коментари
Коментари (0)
Вход
Или

Моля проверете вашият имейл за да активирате профила.

Любими
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.