НачалоАктуалноАнгелкова проведе работна среща с председателя на борда на директорите на Саудитската комисия по туризъм

Ангелкова проведе работна среща с председателя на борда на директорите на Саудитската комисия по туризъм

  • 19:23
  • 0
  • 900

Министърът на туризма Николина Ангелкова проведе работна среща в Лондон с председателя на борда на директорите на Саудитската комисия по туризъм и национално наследство Ахмед Ал-Хатииб в рамките на туристическото изложение World Travel Market (WTM), което се провежда за 40-и път в британската столица.

Кралство Саудитска Арабия е изключително важен партньор за България и се стремим да развиваме добри отношения в области, които са от стратегическо значение за нашите страни, поясни министър Ангелкова. Тя благодари за топлото посрещане по време на миналогодишното ѝ посещение в столицата Рияд и добави, че България предлага както много добри условия за туризъм, така и за инвестиции.

Важно е да продължим да реализираме ангажиментите, поети в рамките на Меморандума за разбирателство за сътрудничество в областта на туризма между Саудитската комисия по туризъм и национално наследство на Кралство Саудитска Арабия и Министерството на туризма, бе категорична министър Ангелкова. В тази връзка тя отправи покана към г-н Ал-Хатииб за участие във втория международен инвестиционен форум, който ще се организира през 2020 година у нас, обсъдено бе и предложение за провеждане на двустранен бизнес форум. Министър Ангелкова заяви, че подобряването на въздушните връзки между България и Саудитска Арабия биха допринесли за увеличаване на потока от туристи, което е от изключително значение за двете държави.

По време на най-голямата в света туристическа борса за професионалисти министър Ангелкова разговаря и с президента на Полската туристическа организация Роберт Анджейчик. Полша е важен и желан партньор за България и е необходимо да засилим двустранните си отношения, за да могат повече полски граждани да разпознаят България като целогодишна дестинация и обратно, заяви министър Ангелкова. Тя добави, че страната ни е място не само за морски и зимен туризъм, но и за културно-исторически, балнео- и СПА и е важно посетителите от Полша да опознаят природното и културното ни богатство.

През миналата година страната ни е посрещнала над 425 хил. полски туристи, което е увеличение със 7,9% спрямо 2017 г., а българските граждани, разгледали Полша, са близо 74 хил. – увеличение с 10,5 на сто. През 2019 г. от януари до септември броят на туристическите посещения от Полша възлиза на над 391 хил.

Българският министър заяви пред г-н Анджейчик, че се планира официално посещение в Полша в началото на следващата година, на което да бъдат обсъдени конкретни предложения за задълбочаване на сътрудничеството между двете държави и националните туристически асоциации.

Министър Ангелкова се включи и в срещата на високо ниво, организирана от Световната организация по туризъм към ООН „Технология за развитие на селските райони“ като част от програмата на World Travel Market (WTM) в Лондон. Акцент на форума бяха политиките в туризма и селското стопанство, които дават възможност на общностите да се развиват чрез иновации.

Туризмът като двигател на регионите подпомага развитието им не само чрез директни приходи, но и чрез нови, модерни инвестиционни проекти, довеждащи до устойчивост на местното производство, е позицията на министър Ангелкова. Използвайки туристическия си потенциал и чрез утвърждаването на страната като целогодишна дестинация, се създават условия за икономически растеж и на местните общности. Видяхме конкретни резултати от тези инициативи. Днес сме горди да кажем, че региони като Долината на тракийските царе, Розовата долина, Старият Несебър – обект на ЮНЕСКО, са много добре познати брандове и на международно ниво.

Facebook коментари
Коментари (0)
Изпрати
Вашият коментар беше публикуван успешно.
Вход
Или

Моля проверете вашият имейл за да активирате профила.

Любими
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.