Учудващо тиха, на моменти консенсусна предизборна кампания отчете пред БНР политологът доц. Иво Инджов.
Според него в страна с остри социално-икономическите проблеми като нашата избирателите се влияят от личния си опит и разговор с близки хора, а комуникационните канали използват селективно, за да потвърдят предварителните си нагласи.
„Медиите, социалните мрежи, действията на терен на кандидатите имат голямо значение в кризисна ситуация и по отношение на колебаещите се. Повечето избиратели са направили в аванс избора си, а комуникационните канали използват само за фина настройка“, подчерта Инджов в предаването „Нещо повече“.
Той очаква по-висока избирателна активност в София в сравнение с миналите избори, най-вече заради факта, че за първи път сега управляващият кмет има сериозен конкурент:
„Очаквам препотвърждаване на политическото статукво в страната и след местните избори с малък ръст на опозицията, който няма да ѝ даде легитимното право да иска предсрочни парламентарни избори“.