"Повечето предложения, които са подкрепени от европейските синдикати по пакета "Мобилност", и ние гледаме със симпатия към тях, които касаят условията, в които работят шофьорите на автомобили. Но има една малка част, която са открито против българския бизнес, и заради него ние защитихме нашата позиция на България."
Това заяви в предаването "Лице в лице" по бТВ президентът на КНСБ Пламен Димитров.
"Това, което се опитва някой да показва, как шофьорите готвят с газови котлони и живеят при доста тежки условия, за нас е известно, той като имаме синдикални членове сред тях. Вклчително и се осигуряват на минималната работна заплата.
За съжаление няма готовност българският превозвачески бизнес, още повече в ситуацията, в която го поставя регулатора, за откритост и прозрачност.
Шофьорите ще си намерят работа, при по-висока заплата, осигуровки, но на Запад, не в България. Ние стоим на една обща позиция с българските превозвачи, заради общия национален интерес, но синдикално погледнато трябва да загубим.
Шофьори се търсят навсякъде, със заплати, които ще бъдат повече от 2000 евро, с командировъчните, и ще бъдат осигурявани повече за пенсия от френски, немски и други превозвачи.", предрече президентът на КНСБ.