НачалоАктуалноМинистър Ангелкова проведе работна среща с Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели

Министър Ангелкова проведе работна среща с Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели

  • 16:41
  • 0
  • 945

Министърът на туризма Николина Ангелкова проведе работна среща с ръководители и членове на Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели.

Както личи от името на организацията, тя обединява представители на висшия мениджмънт на престижни хотели в София и в страната. Министър Ангелкова изтъкна важността на разнообразните туристически услуги, които България предлага, и открои ролята на специалистите за устойчивото им развитие и за качеството на продукта, съобщиха от Министерството на туризма.

Последните данни на националната статистика сочат, че за периода януари-юни 2019 г. у нас са направени над 3,6 млн. визити на чуждестранни туристи, което е 0,3% спад спрямо същия период на рекордната за туризма 2018 г., отбеляза министър Ангелкова и подчерта, че тези резултати не кореспондират по никакъв начин с опити сезонът да се описва в негативни краски. Още в началото на годината предупредихме, че 2019 г. ще е предизвикателна за туризма, каза министърът. Тя подчерта, че независимо че за юни отстъплението на пазари Германия и Русия не е в толкова сериозен размер, усилията за създаване на атрактивен продукт за туристите продължават.

За да привлечем повече посетители в България, предприемаме допълнителни мерки за насърчаване на организирания туризъм в крилата на сезона – през май, юни и септември, информира министърът. Тези стъпки ще бъдат свързани с активна реклама за бранд България чрез насочени послания към всеки пазар според специфичните му интереси. Пилотно механизмът ще стартира по Черноморието.

Работим насочено към водещите 10 входящи пазара за страната, но и за увеличаване на интереса на туристите от държавите от топ 20 и топ 30, както и от перспективните пазари - Китай, Индия, Япония, САЩ и др., отбеляза още министърът. Фокусираме се също върху транспортната свързаност, прилагаме съвременните дигитални технологии в рекламата и в административното обслужване, подчерта министър Ангелкова.

Говорейки за водещите приоритети в работата на ведомството, тя се спря на няколко фактора за стимулиране на туристическите дейности. Ключово е намаляването на административната тежест за бизнеса. Отпаднаха редица изисквания и ние сме първата държавна администрация, предлагаща услугите си в режим 24/7, включително с лицева идентификация. Финализирахме наредбата за категоризация на местата за настаняване и развлечения, като неработещите изисквания към тях бяха премахнати, поясни още тя.

Сред ключовите приоритети министърът открои също привличане интереса на големите международни брандове в туризма, което е изключително важно за утвърждаване имиджа на страната като конкурентна дестинация с високо качество на продукта.

Изпълнителният директор на Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели Георги Дучев благодари за срещата и изрази готовност за сътрудничество. Представителите на бизнеса изтъкнаха необходимостта за обединени усилия на държавата, хотелиерите и общините за популяризирането на България. Зад тази позиция заставаме изцяло като администрация, потвърди министър Ангелкова.

По повод политиките за споделената икономика в туризма министър Ангелкова обърна внимание, че този въпрос е предмет на сформирана тематична работна група в министерството. Идеята е да ползваме добрите чуждестранни практики и се обмисля на европейско ниво да се инициира дискусия за евентуална обща рамка, защото това е общо предизвикателство, свързано не само с конкуренцията, но и с имиджа на дестинациите, и с фиска, стана ясно от думите на министър Ангелкова. В работната група са включени представители и на държавни институции, браншови организации и българските общини. Имиджът на сектора зависи от усилията на всеки един от нас, обобщи министър Ангелкова и призова за мобилизация, така че позиционирането на България на туристическата карта на Европа и отличните резултати, вече постигнати в сектора, да бъдат надградени въпреки предизвикателствата.

Министър Ангелкова припомни и важността на Единната система за туристическа информация, която трябва да функционира изцяло от 1 октомври 2019 г., и призова час по-скоро да се изпълнят всички законови изисквания за попълването й.

Facebook коментари
Коментари (0)
Изпрати
Вашият коментар беше публикуван успешно.
Вход
Или

Моля проверете вашият имейл за да активирате профила.

Любими
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.