Министърът на туризма Николина Ангелкова поздрави всички участници на българския щанд на туристическото изложение World Travel Market (WTM) в Лондон, което започна на 4 ноември и ще продължи до 6 ноември.
Борсата е най-голямата на световно ниво, предназначена за професионалисти, а тази година е нейното 40-о юбилейно издание.
България е традиционен участник в изложението, като в това издание се включва с национален щанд с площ от близо 296 кв. м. Основен акцент в представянето на страната е културно-историческият туризъм, като всички посетители ще могат да се запознаят и със специализираните ни продукти в сферата на балнео- и СПА, еко- и селския туризъм. На щанда ще има и информация за основните услуги, свързани с възможностите за пътувания и ваканция на море и за ски.
Слоганът BULGARIA - A DISCOVERY TO SHARE е един от символите на българския щанд на лондонската борса, а рекламни визии на страната посрещат гостите и участниците на входа на залата. В дните на световния форум на щанда на България е предвидена и разнообразна анимационна програма, която представя традиционни занаяти и елементи от автентичния ни фолклор.
Освен да видят България, всички, които посетят националния щанд, ще могат и да я „вкусят“. Предвидени са ежедневни дегустации на традиционни специалитети и родни бели и червени вина, които ще бъдат презентирани от сомелиер.
На българския щанд освен Министерството на туризма се представят още 26 участника, сред които са представители на общини, туроператори, туристически агенти и места за настаняване.
WTM е най-голямата борса за професионалисти от туристическата индустрия в света. През 2018 г. броят на участниците се е увеличил с 3% до над 51 400 в сравнение с 2017 година (около 49 680). Общият брой посещения за трите дни на борсата за професионалисти е достигнал близо 89 000. Представителите на международни медии са се увеличили до 2 700. Очаква се тазгодишното издание на World Travel Market да привлече още по-голям интерес.