НачалоАктуално, Кметски избориМалина Едрева към БСП: Вот купува този, който губи

Малина Едрева към БСП: Вот купува този, който губи

Софийската структура на ПП ГЕРБ защити Йорданка Фандъкова по обвиненията за купен вот по време на изявление в централата на ПП ГЕРБ.

„Това, което получихме като резултати и подкрепа от нашите съграждани във вчерашния ден, е много важно и много показателно като резултат и като отговорност за предстоящите дни, подготовка и провеждане на политиките на София. Преди всички искам от името на кмета на София да благодаря на всички хора, които вчера излязоха и дадоха своя вот, без значение за кого, важното е в свободен и демократичен град да излезеш и да покажеш своята подкрепа."

Това заяви на пресконференция на ГЕРБ шефът на предизборния щаб на Йорданка Фандъкова Малина Едрева.

Тя посочи, че е важно да си даваме сметка какво казват експертите както по отношение на изборни процеси, така и по отношение на експертите от социологическите агенции.

„Авторитетните такива казват, че вот купува този, който губи. Второто нещо, което е важно да знаем и да си припомним, е, че в крайна сметка в София купеният вот не може да обръща резултати, не може да предопределя резултати“, допълни още началникът на предизборния щаб на Фандъкова.

Едрева специално обърна внимание на изказванията за купуване на ромския вот.

„Интересно е също да се знае, че когато се цитира подкрепата на ромския вот за един от кандидатите, услужливо се пропуска ромският вот за другия от кандидатите. Г-жа Манолова е удвоила своята подкрепа в секциите, в които тя цитира, а именно в „Христо Ботев“, „Факултета“ и „Филиповци“ и това се вижда от протоколите“, посочи тя.

Досегашният председател на СОС Елен Герджиков също коментира твърденията, заявени в брифинга на Мая Манолова, като посочи, че е абсурдно да се твърди, че съществува социологическа завера, която е работела в полза на Йорданка Фандъкова в изборния ден.

„Това, видите ли, че екзитополовете са давали преднина за г-жа Фандъкова, по някакъв начин било демотивирало избирателите на г-жа Манолова. Съществуването на такава завера е абсурдно. Екзит полове правиха агенции като „Алфа рисърч“, „Галъп Интернешънъл“, „Тренд“ – социологическа завера със сигурност има, но тя не е в екзито половете, а в резултатите, които бяха показвани по някои медии и широко отразявани по време на кампанията и това са агенции, които са откровено партийни и даваха обратното – преднина за г-жа Манолова и то немалка. Това е абсурдно и нямам представа докъде ще стигнат опитите за оправдаване на резултатите, но изобретателността на ИК наистина ме учудва“, добави Герджиков.

В заключение той каза, че по никакъв начин не може да нарече кампанията достойна и, че ако някой е очаквал след нея достойна загуба или достойно признаване на загуба, очевидно е наивник.

Facebook коментари
Коментари (0)
Изпрати
Вашият коментар беше публикуван успешно.
Вход
Или

Моля проверете вашият имейл за да активирате профила.

Любими
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.