НачалоАктуално, Кметски избориТомислав Дончев: Освен купуването на гласове, безразличието е най-големият враг на демокрацията

Томислав Дончев: Освен купуването на гласове, безразличието е най-големият враг на демокрацията

"ГЕРБ увеличава общинските си съветници с 81 съветника в цялата страна. В София ГЕРБ има 13 районни кмета, в Пловдив печели във всичките 6 района, а във Варна  - във всичките пет района на Варна.

Когато загубиш изборите, обикновено търсиш оправдание извън себе си, без да направиш точните и ясни анализи за собственото си поведение в кампанията."

Това заяви на пресконференция на ГЕРБ Цветомир Паунов, областен координатор на ГЕРБ в София.

"Има си законоустановен начин за всеки, който не е доволен от изборните резултати. Кампанията беше от наша гледна точка позитивна, защото ние водихме позитивна кампания, което декларирихме в началото и го спазихме. Това, че в края на кампанията имаше различни колаборации и вмешателства срещу ГЕРБ, това е проблем на тези политически субекти, които се криеха за "гражданите".

"Който иска касиране на изборите, да го направи по съответния ред, това го прави обикновено загубилия. Ние трябваще същото ли да направим в Русе, Ямбол, Разград?", попита риторично вицепремиерът Томислав Дончев.

"За купения вот МВР и прокуратурата работата и се надявам да стигнат до край. Не само кой е купувал, кой му е заръчал, тук имаме двойна щета, ако някой купува, не го прави с благородни намерения, откъде е взел парите и как разчита последствие да си ги върне.

Изборите свършиха няма нужда повече от пропаганда, трябва да се работи. Правят се аналзи, ние правим също, във всеки град, квартал кой гражданин колко едоволен от нас. Първите данни показват, че въпреки всичко, ние съхраняваме подкрепата си, което е постижение, ляво, дясно няма такива неща. Враждуващите сили, които никога не са имали повод да са заедно, ги обединява само да са против нас. Тезата "против" не е цел, а липса на теза, затова резултатите са такива", обясни още Дончев.

"Там където резултатите не са такива, каквито сме очаквали, ще бъдат взети мерки от всякакъв тип - организационни, персонални, защото не са си свършили работата, какви са причините, ще установим", обеща Дончев.

"Инициативните комитети са много удобна политическа технология, която позволява, ако спечелиш, да кажеш, че си спечелил, ако загубиш, да кажеш, че не си имал кандидат. Методиката с инициативните комитети не позволява следване на ясна политическа отговорност, много примери има такива", обясни още вицепремиерът.

"Имаше нужда от политически дебат за конкретни политики, колко трябва ада харчим, какви ще са инвестициите, задачата на кмвета е не само да запълва дупки по улиците, кметът се предполага да е локален лидер, който чертае стратегия за развитие години напред, такъв дебат не видях, от което пострада демокрацията. Искам да благодаря на всички, които са гласували, няма значение за кого, освен купуването на гласове, най-големият враг на демокрацията е безразличието. По-детайлен анализ в четвъртък и следваща седмица", обясни още Томислав Дончев.

 

 

 

Facebook коментари
Коментари (0)
Вход
Или

Моля проверете вашият имейл за да активирате профила.

Любими
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.