НачалоАнализиНеукият опит на Мая Манолова да ни заблуди

Неукият опит на Мая Манолова да ни заблуди

  • 08:06
  • 0
  • 1161

Издигната от Инициативен комитет и подкрепена от всякакви партии от левия до десния политически спектър с подчертано идеологически различия във философията си, Мая Манолова се включи в кметската надпревара за София като уж граждански кандидат. Независимо от безбройните си опити да се разграничи партийно, настоявайки, че е издигната от гражданите и също така възползвайки се от доскорошната си фигура на омбудсман, трябва да отчетем, че Мая Манолова допусна две фрапантни грешки в хода на предизборната си кампания, които в крайна сметка я отдалечиха от кметското кресло в столицата.

Нека да започнем оттам, че първата грешка беше самото ѝ решение отново да влезе в политиката, кандидатирайки се за градоначалник на София, защото всеки един такъв избор, касаещ промяна в управлението на местно или национално равнище, задължително е обвързан с политика (най-малкото решенията, които се взимат, са от политическо естество) и в този случай всяка една претенция за "гражданска" кандидатура звучи несериозно и нелепо. Освен това е добре да не забравяме, че Манолова е политически играч от доста дълго време, което прави опита ѝ да заблуди гласоподавателите още по-наивен и дори проява на неуважение спрямо избирателя, който едва ли е забравил в чии партийни редици се изявяваше преди да оглави омбудсманската институция.

Именно тук идва и втората, може би най-съществената грешка на Мая Манолова, която се опита да подлъже гласоподавателите, че е "приключила" с БСП. Още в първите дни на кампанията ясно си пролича, че т.нар. граждански кандидат на опозицията съвсем не е забравил как се играе ''мръсно'', защото през цялото време до местния вот Манолова нито веднъж не прекрати нападките си по адрес на Йорданка Фандъкова и Столична община.

Вместо да се съсредоточи върху начина на провеждане на собствената си кампания, Манолова използва до болка познатите маниери на "Позитано" 20 и проведе кампания, изпълнена с негативизъм, непознаване и некомпетентност по редица въпроси, сред които беше този, свързан с обществените поръчки – материя, която Манолова с непоколебима смелост ни демонстрира, че не само не познава, но има и дързостта да я интерпретира по такъв начин, чрез който да злепостави опонентите си и омаловажи усилията им, само и само за да извлече някакви дивиденти – прийом, който е в кръвта на ''Столетницата''.

По време на цялата кампания Мая Манолова се концентрира върху това да обяснява колко катастрофално е положението в столицата и по силата на популистката реторика да уверява столичани за ''светлото бъдеще'', което предстои за града им, ако тя бъде избрана за кмет. Само че избирателите така и не разбраха в конкретика какво ще промени Манолова, за да повиши жизнения им стандарт или за да облагороди най-големия град в България.

Както отбеляза Антон Койчев – цялата кампания на кандидата на БСП мина в едно лицемерие и популизъм, докато Йорданка Фандъкова спечели хората с нейната искреност, поради което постигна този резултат. От тази гледна точка изборът на електората бе повече от разумен, защото евентуалното избиране на Манолова начело на столицата определено би поставило под сериозно съмнение начина и методиките, с които ще бъде управлявана София, а оттам и живота на нейните жители.

Едва ли е тайна за някого, че Манолова е отдадена на каузата БСП и няма как да бъде другояче, тъй като това е партията, която я издигна и наложи като политическа фигура у нас. Макар все още да не е ясно кога, но със сигурност в плановете на Манолова влиза идеята някой ден да заеме и председателското място в БСП, поради което всичките ѝ твърдения, че няма никаква обвързаност с левицата са проява на самонадеяно лицемерие и фалш – нещо, което е в рязко противоречие с "прозрачността" и "честността", за които говори. А при всички положения "завземането" на София и превръщайки я в червен град със сигурност би спечелило доста симпатизанти на Манолова сред редиците на БСП и тя да се превърне в основен претендент за разклатеното място на Корнелия Нинова.

 

 

 

 

Facebook коментари
Коментари (0)
Вход
Или

Моля проверете вашият имейл за да активирате профила.

Любими
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.