Администрацията на Община Стара Загора е напълно готова да се възползва от едно голямо бъдещо предимство, което ще дойде с изграждането на тунела под връх Шипка и със създаване на пряката връзка между автомагистралите "Тракия" и "Хемус". Планира се тунелът да е готов изцяло в следващите 3 – 4 години и Стара Загора може да се превърне в национален логистичен център, уточни кандидатът за кмет на Стара Загора от ГЕРБ Живко Тодоров. Намеренията са дотогава Индустриална зона "Загоре" да бъде разширена и към нея да се добавят и съществуващите две хиляди декара на бившето летище. "Разговорите с държавата за прехвърляне на тези терени, които са с изградена инфраструктура, е в напреднала фаза. Там може да се изгради експозиционен център и да се провеждат международни изложения", уточни Живко Тодоров. Според него ще продължи инвестицията в инфраструктурата, с цел подобряване на бизнес средата.
На среща със служители на фирма "Булагро" кандидатът за общински съветник от листата на ГЕРБ Диян Димитров също потвърди, че територията на бившето летище ще бъде изцяло преобразена в следващите години. Вече има интерес там да бъдат построени нови производствени предприятия, но се предвижда и реновиране на пространството и запазване на възможността за провеждане на големи международни изложения, каквото е специализираното изложение "БАТА Агро" – най-големият форум в България за представяне на земеделска техника и всичко за селското стопанство. Изложението ще бъде запазено. При последните си издания то привлича над 200 участници и се посещава от близо 20 000 души и това ангажира Общината да предостави по-добри условия за изложителите и посетителите. Заедно с това територията на бившето летище може да приеме и други експозиции и събития, включително и от областта на спорта и културата.
Живко Тодоров също защити намерението за цялостната промяна на бившето летище. Той определи като утопия тезата на негови опоненти, че то може да приема полети. Аргументира се с това, че подобен проект е лишен от всякаква бизнес логика, затова не е имало и желаещи да инвестират – нито за пътническо, нито за карго летище. Подобно съоръжение би изисквало финансиране от около 100 милиона евро и необходимост от сериозно удължаване на пистата. Такъв проект означава и заличаването на едно от селата на юг от Стара Загора, значителен шум, замърсяване от изгорелите газове, а също и голям риск за града, защото никъде няма летище, което да се прави само на метри от границите на голямо населено място.