НачалоКметски избориГерманци идват в Пловдив за спа и балнеолечение

Германци идват в Пловдив за спа и балнеолечение

Немски граждани, здравноосигурени в родината си, ще идват на балнео и спа туризъм в България. За това се е договорило Министерство на туризма и Асоциацията на здравните каси в Германия, съобщи в Пловдив министър Николина Ангелкова. Това е един голям пазар, защото годишно германците харчат за здраве около 450 милиона евро. Регионът около Пловдив има голям потенциал да се възползва от новата пазарна ниша. За да приемат такива „здравни туристи“, частните хотели трябва да бъдат сертифицирани от немските Здравни каси. Това е безплатно, уточни министър Ангелкова.

Тя бе в града под тепетата за среща с хотелиери, расторантьори и туроператори по покана на Съвета по туризма и организацията за управление на „Тракия туристически район“ . По време на дискусията кандидатът за кмет от ГЕРБ Здравко Димитров представи визията си за развитие на Пловдив като важен туристическия център за целия регион.

Всеки турист ни е важен и ние трябва да направим така, че хората, дошли веднъж , да се връщат отново и отново, посочи кандидатът за кмет на ГЕРБ Здравко Димитров. Длъжни сме да работим в тази посока, затова съм отворен за всякакви идеи и предложения от бранша, категоричен бе Димитров.

Като областен управител Здравко Димитров прие областната стратегия за туризъм, затова аз го подкрепям и като кандидат-кмет, защото знам, че той може да надгради над вече постигнатото, каза Ангелкова.

Пловдив бележи устойчив ръст в туристическия поток, като ръстът е 5,6%. Характерно за региона е, че туристите прекарват тук средно по 3 дни, съобщи още Ангелкова. За сравнение – в София статистика е ден и половина. Заради добрите си позиции във фестивалния и събитиен туризъм Пловдив би бил чудесен домакин на кулинарно събитие от световен мащаб, посочи министърът. В момента текат преговори с много популярен шеф готвач.

Туристическият бранш в града е категоричен, че за да върви напред туризма е ключово да се разработи летище Пловдив. В Областна управа са идвали много делегации и всички те са били много добре запознати с културата и историята на Пловдив, трябва ни само „врата“, през която да влязат. Това важи особено за китайците, разказа Здравко Димитров. За тях трябва да се помисли за временни визи или облекчен режим на издаването им, предложи кандидатът за кмет на ГЕРБ.

Домакинът на срещата Любозар Фратев каза, че Пловдив има и добра локация, и история, и продукти, с които настина вече сме разпознаваеми по света. В резултат на това в събота и в неделя в пловдивските хотели отдавна няма свободни места. И според него обаче градът има много по-голям потенциал за развитие на туризма и да печели от това.

Facebook коментари
Коментари (0)
Изпрати
Вашият коментар беше публикуван успешно.
Вход
Или

Моля проверете вашият имейл за да активирате профила.

Любими
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.