НачалоАктуално, Кметски избориМая Манолова: Кметът трябва да защитава гражданите и пред другите институции

Мая Манолова: Кметът трябва да защитава гражданите и пред другите институции

Обявих като кмет, че няма да пренебрегна нито един проблем на гражданите, дори да не може изцяло да бъде решен от кмета. Кметът би следвало да е силен лидер и да защитава интересите на своите граждани и пред другите институции. Това каза кандидатът за кмет на София Мая Манолова по време на среща с представители на таксиметровите шофьори в София.

"Ползвам услугите на таксиметровите компании. Аз съм клиент на такситата и съм наясно с проблемите от първо лице. Могат част от проблемите да бъдат решени с общински наредби, а също и с една по-добра организация, защото общината е длъжник и на вас и на граждаите, които ползват вашите услуги.", допълни Манолова.

"Най-големият проблем са тарифите и цените. Всички браншови организации сме единодушни за тарифите и нямаме никакви различия. Всяка година те трябва да се актуализират. И минималните, и максималните. Срещу данъка, който плащаме и който отива в общината, не получаваме никакви преференции. Всеки работещ знае, че там, където има пътникопоток, там трябва да има стоянка. Задължително трябва да има актуализации на стоянките. Сега един шофьор, ако спре пред мол, където няма стоянка, потенциално може да бъде глобен. Има проблем и с бус лентите. Трябва да ги ползваме, когато возим клиент, защото ние сме обществен транспорт", разкриха пред Манолова таксиметровите шофьори.

"Аз съм наясно с вашите проблеми. В София се падат реално по шест таксита на 200 души. В София градският транспорт понякога излиза по-скъп, ако трябва да го смениш няколко пъти. Това е причината софианци да ползват толкова често таксита. Наясно съм с проблема за стоянките. Аз бих променила наредбата и други коли, които спират на стоянки, да бъдат глобявани и репатрирани. Стоянките са на места, които са удобни за столична община, но не и за таксиметровите шофьори и гражданите. Местата им трябва да се променят след един дебат с вас. Това обещавам. Тези ангажименти поемам. Първо - стоянките да бъдат определни в диалог с всички браншови организации. Второ - да бъдат променени правилата на общината за санкциите срещу лицата, които паркират на стоянките. Трето - да бъдат променени правилата на градска мобилност и паякът да не може да репатрира таксиметрови коли, които са спрели на стоянка, но в тях няма шофьор. С данъците също не е честно. Ще настоявам патентният данък да се плаща на части, а не както сега предварително. За цените също трябва да се проведе дебат. Трябва да има публични обсъждания, в които да участват граждански организации и таксиметрови шофьори. Всичко ще се постигне с консенсус", категорична беше  Манолова.

"Това, което мога да кажа е, че предвиждам създаването на граждански борд към общината, където да се обсъждат всички проблеми. Там ще могат да влязат и ваши представители. Аз съм наясно колко е важна вашата услуга за гражданите. Размерът на данък "такси" трябва да се плаща като другите патентни данъци. Трябва да можеш да си върнеш надвнесените пари. Парите от тези данъци трябва да се използват за подобряване на инфраструктурата - за стоянки, за тоалетни, за места за почивки за таксиметровите шофьори. Всичко това ще обсъдим и решим заедно. За съжаление кметът няма законодателна инициатива, но може да отстоява исканията на гражданите. Това е моята цел. Поела съм ангажимент, че като кмет вратата ми ще е отворена за всякакви сигнали. Аз съм ваш клиент от години и за мен таксиметровият транспорт трябва да бъде развиван. Таксиметровите услуги ще бъдат сред моите приоритети", завърши кандидатът за кмет на София.

 

Facebook коментари
Коментари (0)
Вход
Или

Моля проверете вашият имейл за да активирате профила.

Любими
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.