НачалоОбщество, Регионални новиниВ Стара Загора ще въведат мобилно приложение за градския транспорт

В Стара Загора ще въведат мобилно приложение за градския транспорт

Нов, улеснен начин за пътуване с градския транспорт в Стара Загора ще бъде въведен от пролетта. Това е част от  втория етап от проекта за „Модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в град Стара Загора“, който акцентира върху създаване на по-ефективен, интегриран и бърз градски транспорт. Това обяви днес ресорният зам.-кмет на общината Йордан Николов, съобщиха от пресцентъра на Общината.

"Във вашия град ще заработи система за управление на градския транспорт от световно ниво. Смело можем да кажем, че в Стара Загора ще бъде достъпна първата акаунт базирана система на Балканите“, каза Борислав Горов, представител на фирма „Телелинк“. „Тази система представлява технологичен модел, който предлага гъвкавост и управление в реално време, чрез безплатно мобилно приложение. То напомня банковите профили или акаунти, чрез които се създава персонален индификационен код, съхраняващ базата данни на потребителя“, уточни още Горов. „Това дава предимство, защото дори физически картата за транспорт да липсва, то акаунтът пази всичко необходимо“, подчерта той.

От фирмата направиха деомонстрация как може лесно да бъде управлявана цялата система. Това ще улеснява, както потребителите на градския транспорт, така и транспортния оператор. „Задавайки маршрут, всеки един гражданин на Стара Загора или гост на града, ще може да избира пред варианти за придвижване до конкретната точка – т.е. ще може да избира и с коя автобусна линия да пътува и за колко време да пристигне“.

Приложението ще бъде достъпно за потребителите до две седмици.В него се залага на висока сигурност спрямо личните данни, подчертават от фирмата.

Над 70% от ползвателите на градския транспорт имат смарт телефони, сочат проучвания, така че тази система ще ги улесни максимално. Абонаментните карти за групите, ползващи преференциални цени, ще се издават на същите места, както досега. Билети за градския транспорт ще се продават още и във всяко от превозните средства на градския транспорт, както и в 10 специални пункта в града, където билетите ще бъдат закупувани освен с монети, както ще бъде в самите превозни средства, то и с банкноти и банкови карти.

По време на пресконференцията бяха дадени подробности около изграждането на Системата за управление на градския транспорт (СУГТ), която включва въвеждане на видеонаблюдение на основните кръстовища в града с интелигентна система за превенция на задръствания. Вече тече и подмяната на съществуващите светофарни уредби, и внедряване на система на 36 кръстовища за управление и контрол на трафика. „Системата ще дава приоритет на автобусите, обслужващи градския транспорт“, обяви Милко Гочев, представител на консорциума „Ем Транс Сис“. „Ще има нови трафик контролери с модерна технология, трафик детектори, светофарни дисплеи и устройства. Работим по премахването на секундарниците на светофарите, защото така ще може да бъдем адекватни и бързи при дистанционното управление на системите, както и няма да се създават предпоставки за инциденти“, допълни той. От думите му стана ясно, че ще има мигаща светлина при зелената вълна, за да бъдат предупредени шофьорите и пешеходците, че предстои смяна на цвета и да бъдат с повишено внимание. Благодарение на новите системи ще се намалят и спорните ситуации при пешеходци и шофьори на възлови места в града, чрез връзка с камерите в реално време.

Facebook коментари
Коментари (0)
Изпрати
Вашият коментар беше публикуван успешно.
Вход
Или

Моля проверете вашият имейл за да активирате профила.

Любими
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.