НачалоМеждународни новиниЩабът на Здравко Димитров от ГЕРБ скочиха на Славчо Атанасов заради манипулативни проучвания на “Галъп”

Щабът на Здравко Димитров от ГЕРБ скочиха на Славчо Атанасов заради манипулативни проучвания на “Галъп”

“Преди всеки местни избори в Пловдив Славчо Атанасов, с помощта на близката до БСП социологическа агенция ББСС Галъп, тиражира откровени манипулации, представени като социологически изследвания”, това заяви в съобщение разпространено до медиите Мирослав Беляшки, говорител на изборния щаб на Здравко Димитров, кандидатът на ГЕРБ за кмет на Пловдив, цитиран от 24 часа.

“Екипът на Здравко Димитров, възложи на Алфа Рисърч, социологическа агенция с изключително висока професионална репутация, която никога не е участвала в изборни манипулации, да проведе изследване, целта на което бе да видим в детайли какво е важно за пловдивчани.

Изследването бе проведено в периода 13-и – 19-и септември и е представително за пълнолетното население на Пловдив. Направени са 811 ефективни интервюта. Методологията е “Количествено проучване”. Методът е “Стратифицирана извадка с квота по признаците пол, възраст, образование и район на Пловдив”. Методът на набиране на информация е “Пряко стандартизирано интервю лице-в-лице по домовете на респондентите”.

Истинската електорална картина в Пловдив показва, че Здравко Димитров има подкрепата на 27.20% от избирателите, а Славчо Атанасов на 23.50%.

Ние винаги сме били уверени в преднината и подкрепата на пловдивчани за Здравко Димитров. Затова направихме истинско социологическо изследване, които да ни помогне да разберем по-добре нуждите на съгражданите ни, а не фалшификат, който размахваме по медиите.

Здравко Димитров винаги е залагал на честната игра и ние като екип никога не сме си помисляли да обявяваме преднината му и да използваме социолозите, за да влияем на общественото мнение. Социологията е наука, в която няма място за мошеници.

Здравко Димитров е сериозен и отговорен политик, който носи желаната от пловдивчани положителна промяна в стила и начина на управление на любимият ни град. Промяната изисква честност. Лъжците и фалшификаторите не трябва да остават безнаказани, а пловдивчани имат право да знаят истината.

Истинската електорална картина в Пловдив, измерена от истинска социологическа агенция, показва, че г-н Здравко Димитров има преднина от 3.7% спрямо Славчо Атанасов. Ние си служим с истината и знаем, че настоящите местни избори в Пловдив ще бъдат оспорвани.

Опонентът на Здравко Димитров очевидно не издържа на напрежението въпреки, че изборната кампания все още не е започнала. Това показва, че е негоден да бъде кмет на Пловдив. Изказваме съжаление към факта, че единственият политически аргумент на г-н Атанасов е опитът му да излъже пловдивчани, чрез манипулативната псевдо-социология на близките до БСП социолози.

Пловдив е град на свободни хора, които могат сами да избират. По изрично искане на Здравко Димитров, от уважение към останалите кандидати за кмет на Пловдив, с изключение на Славчо Атанасов, няма да показваме процента на подкрепа, който регистрира социологическото ни изследване към тях. Кандидатът на БСП г-н Николай Радев и г-жа Дани Каназирева имат сериозен електорален потенциал. Знаем също, че “Демократична България”, които последно обявиха кандидата си за кмет също имат обществена подкрепа. Честната игра изисква да отговорим на опитите за манипулация, изфабрикувани от г-н Славчо Атанасов и червените социолози, без да се опитваме да влияем на избора на пловдивчани и без да се месим в изборните кампании на другите кандидати.

Facebook коментари
Коментари (0)
Вход
Или

Моля проверете вашият имейл за да активирате профила.

Любими
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.