НачалоАктуалноДимитър Ганев: В София ще има втори тур на изборите, при победа на Манолова няма да има предсрочни избори

Димитър Ганев: В София ще има втори тур на изборите, при победа на Манолова няма да има предсрочни избори

  • 18:13
  • 0
  • 2034

"Въпрос за един милион долара е дали Мая Манолова ще победи ГЕРБ, като сме мерили рейтинга й, той е далеч над този на БСП, но то беше като омбудсман, за кмет е различно."

Това каза в предаването "Офанзива" на Канал 3 политологът Димитър Ганев от "Тренд".

"И двете трябва да привлекат привържениците с дясна окраска, на първия тур има три части на десните  - "Демократична България", Борис Бонев и Десислава Иванчев, вероятно ДБ ще бъде с най-голям дял. Не казвам, че те ще решат квота като формация, те няма да кажат нито гласувайте за Фандъкова или за Манолова, защото това не са лоялни партийни електорати на ръководството.

Дали двете ще могат да привлекат едно по-голяма част от тях, това е един въпрос. Другият въпрос -  вероятно Джамбазки ще бъде кандидат на ВМРО, това не трявба да се подценява, ВМРО беше с голям резултат в София на евроизобрите, ще видим срещу кого ще бъде насочена кампанията. Фандъкова има сериозен рейтинг, макар да има имиджови щети, битката между Фандъкова и Манолова ще бъде решен на втори тур", каза Ганев.

"Тези, които са гласували за Бонев, Игнатов и Иванчева, на втори тур голяма част няма да излязат да гласуват. На второ място не можем да твърдим, че всички ще излязат да гласуват за едната или другата. От тях зависи от кампанията им дали ще привлекат още избиратели.

Пред Манолова стои един много особени и изкюлчително сложен баланс - да разчита и на евентуални гласове от това синьо-либерално пространство, но не трябва да обижда избирателите на БСП, те са много лоялни на партията си, ако усетят удар към партията, част от тях ще останат пасивни", поясни още Ганев.

"При победа на Манолова, няма да има предсрочни парламентарни избори, защото е изключително важно Борисов да изкара този мандат. Ако има предсрочни, ще има служебен кабинет, не виждам как Борисов ще предаде властта в ръцете на политическия си опонент - президентът.

ГЕРБ със сигурност няма да загубят в 13 области, в Плевен и Добрич имат голям проблем, Русе има очевидно някакво напрежение, то донякъде е туширано с посещението на Борисов, Ямбол ще бъде твърде интересен, от друга страна има ясно разделение между ГЕРБ и БСП. Очевидно в Пловдив ще има проблем, там ще се отиде на балтож, има много силен кандидат в лицето на Славчо Атанасов", обясни още политологът.

Facebook коментари
Коментари (0)
Изпрати
Вашият коментар беше публикуван успешно.
Вход
Или

Моля проверете вашият имейл за да активирате профила.

Любими
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.