НачалоАктуално47,3% от избирателите на ГЕРБ не одобряват сделките с апартаменти

47,3% от избирателите на ГЕРБ не одобряват сделките с апартаменти

  • 07:03
  • 0
  • 602

47,3 % от избирателите на ГЕРБ смятат, че има проблем в сделките с евтини апартаменти на властта. Измерихме най-горещите и пикови нагласи в обществото по въпроса с Апартамент гейт. Това заяви пред "Здравей, България" социологът Боряна Димитрова от "Алфа рисърч".

Самият премиер Бойко Борисов вече призна 10,3 % смятат, че това е предизборна атака от опозицията, а няма никакъв проблем в придобиването на апартаменти. 66,6% от всички българи са на обратната теза, припомни Димитрова.

35% от хората смятат да гласуват на предстоящите избори за Европарламент. Разликата между ГЕРБ и БСП може да бъде около 50 - 60 000 гласа. НЕ можем да измерим точния принос на тези разкрития за Апартамент гейт, това е като снежна топка, уточни социологът.

По отношение на БСП Боряна Димитрова каза, че се наблюдава мобилизация на тези, които вече са решили да гласуват за БСП. "80% от избирателите са готови да участват във вота, докато 66% от ГЕРБ и около 1/4 от Реформаторския блок, където бяха СДС. Към момента няма щета от избирателите на БСП по въпроса за техните евтини апартаменти. Освен това социалистите не успяват да привлекат нови гласове въпреки скандалът разтърсил ГЕРБ", уточни шефката на "Алфа рисърч".

На въпрос как ще се разпределят евродепутатите социологът уточни, че има няколко неизвестни фактора. В деня на вота е възможна промяна, каза Димитрова и добави, че ВМРО може да успее при определена ситуация да вкара евродепутати. "ДПС в последния момент също мобилизира също доста гласове. ГЕРБ може да има 7 депутати, 6 БСП, 4 от ДПС. Има възможност и малките партии да се намесят в разпределението, уточни Димитров

По въпроса за скандала свързан с апартамента на шефа на КПКОНПИ Пламен Георгиев Боряна Димитрова уточни, че евентуалните щети ще се насочат към силите, които избират ръководството на комисията т.е. управляващото мнозинство, каза Димитрова.  Скандалът тегли надолу доверието към премиера Бойко Борисов и управляващата партия ГЕРБ. Това обаче не трябва да се приема като абсолютната причина за това, имаше натрупване с дълговете за Мюфтийството, припомни Димитрова и уточни, че Апартамент гейт е била искрата, която е довела до спада в доверието.

Премиерът обаче успя да минимизира щетите за партията с решението за оставките в ГЕРБ, категорична е Димитрова. Възможно е личността на водачите на листи да се окажат фактор при изхода на изборите, добави шефката на "Алфа рисърч".

 

Facebook коментари
Коментари (0)
Изпрати
Вашият коментар беше публикуван успешно.
Вход
Или

Моля проверете вашият имейл за да активирате профила.

Любими
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.