НачалоКметски избориДимитър Ганев разкри каква ще бъде битката за 26 май

Димитър Ганев разкри каква ще бъде битката за 26 май

Няма изненада в листата за евроизборите на ГЕРБ. Съществени промени не виждам. Единствено коалицията със СДС. Това е ход, който беше по – неочакван. Това каза в студиото на izbori.bg политологът от Изследователски център „Тренд“ Димитър Ганев.

„Битката за 26 май ще бъде изцяло на партиен принцип – ГЕРБ срещу БСП. Елена Йончева е доста агресивен политик, докато Мария Габриел е типично европейско лице и няма да може да влезе в същия тон. Сблъсък между партии ще има, а не между личности“, заяви Ганев.

„Възможността на ГЕРБ за евродепутати в следващия ЕП е 6+1. Има вариант и 7-мият в евролистата да бъде част от ЕП. Мария Габриел ще бъде по всяка вероятност номинация за български еврокомисар и така по всяка вероятност и Лиляна Павлова ще влезе в следващия ЕП“, заяви политологът.

По думите на Ганев тази коалиция между ГЕРБ и СДС е печеливша за най – старата демократична партия, защото тя може да продължи и в следващите месеци за местния вот.

Относно Демократична България Димитър Ганев обясни, че тя има специфичен електорат и нейните гласоподаватели не признават ГЕРБ за свой представител и тя няма да нанесе удар на управляващата партия.

Ганев коментира и скандала с апартаментите на властта. „Не мога да вляза в предположения кой даде сигналите за апартаментите на властта, но темата се превърна в истински скандал. Кампанията за евроизборите не започна толкова политически. Такъв скандал в България не е имало от години. Това беше първа новина в продължение на повече от седмица. Оставката на Цветан Цветанов обаче дръпна спирачката на скандала. Вероятно има имиджова щета за ГЕРБ. Трябва да видим обаче каква е. За момента все пак може би ГЕРБ продължава да бъде политическа сила. Проблемите обаче няма да са сега с изборите, а с парламента“, каза политологът.

На въпрос дали е възможно БСП сами да се подхлъзнат, Димитър Ганев напомни, че последната година и половина скандал има почти всяка седмица. „Неминуемо до изборите ще има и още скандали“, добави той.

Относно това дали е нормално майка да се хвали, че 3- годишният ѝ син я нарича „кучка“, Ганев, заяви, че по всичко личи, че това ще бъде езикът на кампанията. „С номинацията на Елена Йончева за водач на листата означава, че БСП тръгва към силна и агресивна кампания с подчертан вътрешен елемент и целта е да се атакува управлението на ГЕРБ в България“, каза той.

„БСП напада в момента не само ГЕРБ, а и Георги Първанов и Сергей Станишев“, добави политологът. Според него обаче, БСП няма да се разцепи след 14 април, когато ще обяви евролистата си.

Относно случващото се с „Обединени патриоти“, Димитър Ганев заяви, че там всичко прилича на латино сериал. „В това семейство наистина има натрупани проблеми, но как ще отидат на евроизборите трите партии, ще разберем в деня на регистрацията им в ЦИК. Най – голям изборен потенциал има ВМРО и то заради Ангел Джамбазки“, заяви още политологът от „Тренд“.

Facebook коментари
Коментари (0)
Вход
Или

Моля проверете вашият имейл за да активирате профила.

Любими
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.