НачалоАктуалноНовият директор на БНР обеща редакционна реформа

Новият директор на БНР обеща редакционна реформа

  • 17:35
  • 0
  • 1663

Светослав Костов е новият генерален директор на Българското национално радио. Той бе избран с три гласа от Съвета за електронни медии още в първия кръг на гласуването. Костов гостува в студиото на „Хоризонт за вас“ и разказа повече за своята концепция и намерения за управление.

В своята концепция Костов залага на разширяване на аудиторията, привличане на млада публика, засилване на обратната връзка със слушателите, ребрандиране на БНР, административна, редакционна и творческа реформа, актуализиране на програмните формати.

„Тази реформа предвижда много неща, но тя ще бъде направена единствено и само след един много задълбочен анализ, един многопластов диалог с  всички работещи, искам да подчертая. Това, че познавам всички и че всички ме познават, ще ми помогне да водим този конструктивен диалог и да стигнем до един етап, в който финансите са важни, да, но и голяма част от работещите да са горди и доволни, че работят тук“.

На въпроса за оптимизацията на БНР и ще доведе ли това до съкращения на хора, Костов отговори: „Никой не говори за съкращение, нито за реваншизъм, надявам се, че никой не дори не мисли такива неща. Факт е, че в някои програми високата средна възраст води към пенсиониране. След това ще се направи един анализ дали на техните места да бъдат назначени нови хора, или тези, които останат да работят в радиото ще бъдат натоварени и с тяхната дейност. Всичко ще става след дискусия, а не еднолично".

По отношение на привличането на младата публика, Светослав Костов смята, че това е изключително трудна задача. „Лично аз се убедих в това като директор на Радио София. Доколко успях – с променлив успех… Мисля, че имаме един сериозен процент, но е много трудно да дефинираме младата аудитория – хората между 16-24, 25-50 или от 40-50? По-скоро да говорим за активните потребители.  Това, което направихме в Радио София, е засилване на кросмедията между излъчването по радиото, публикуването в сайта и в различните профили в социалните мрежи, което показа една устойчива тенденция на потребители на хора над 25 години“.

Костов смята, че навикът/начинът за слушане на радио е позагубен и „неслучайно в новите телефони няма УКВ радио, и ние трябва да отговорим на тази бързо променяща се тенденция. Всеки един млад човек няма времето да седи и да слуша традиционното радио, той предпочита информацията му да бъде синтезирана“.

Facebook коментари
Коментари (0)
Изпрати
Вашият коментар беше публикуван успешно.
Вход
Или

Моля проверете вашият имейл за да активирате профила.

Любими
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.