НачалоКметски избориАнализатор пред IZBORI.BG: Елена стресна ГЕРБ и срещу нея беше ангажирана огромна пропагандна машина

Анализатор пред IZBORI.BG: Елена стресна ГЕРБ и срещу нея беше ангажирана огромна пропагандна машина

Социолозите предвиждаха такава разлика. Имаше отлив на подкрепа от ГЕРБ по време на имотните скандали, но при една правилно проведена кампания, това че Борисов вдъхна самочувствие на структурите, измерването на партийните ядра показва това, каза в студиото на Izbori.bg политическият анализатор Георги Харизанов.

Няма голяма разлика в резултата на ГЕРБ в сравнение с предишни избори, добави той.

БСП нямаха кой знае какви полезни ходове, с които да отворят периферия от избиратели, посочи Харизанов.

Социологическите прогнози бяха доста противоречиви, особено в последните седмици, заяви политическият анализатор Росен Карадимов. Първият фактор, който трябва да бъде анализиран, е, че европейските избори не са силното електорално участие на БСП. Ниската избирателна активност позволи различната мотивация при ядрата. ГЕРБ управлява вече 10 години и има много хора от държавната администрация, които имат различен вид мотивация, заяви Карадимов.

Измерено в национален план, БСП изгуби изборите, но грешката не беше в политическите послания - това са реалностите в момемнта. БСП се опита да направи национални теми като корупцията и бедността европейски, но те не бяха припознати като такива от избирателите.

По думите на Харизанов в БСП са били заблудени от личната и семейна история на Елена Йончева, избирайки я начело на евролистата на "червените". Тя се оказа част от случването на далавери, а не като човек, който ще се бори с тях. В един момент се оказа нелепо тя да се представя като човек, който ще се бори с далаверите. Мисля, че ръководството на БСП беше подведено и ако знаеха всички факти, тя нямаше да бъде избрана за водач, коментира политическият анализатор.

Елена определено стресна ГЕРБ и срещу нея беше ангажирана огромна пропагандна машина, заяви Карадимов.

Той коментира и поискания от лидера на БСП Корнелия Нинова вот на доверие след изборната загуба. В следващите два месеца, ако Нинова не бъде бламирана от Националния вот, ще има гласуване за лидер. На който му стиска, нека да се кандидатира срещу Корнелия Нинова. Има обаче една мяра, с която у нас не сме свикнали. Нормално е, когато една партия загуби избори, да се поеме политическа отговорност, но не е нормално след всяка изборна загуба ръководството да подава оставка, подчерта Росен Карадимов.

Лидер се отглежда трудно и не виждам кой в момента би се справил по-добре от Нинова, коментира Георги Харизанов.

Facebook коментари
Коментари (0)
Вход
Или

Моля проверете вашият имейл за да активирате профила.

Любими
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.