НачалоОбществоМария Габриел: Цифровизацията е навсякъде около нас. Тя не е бъдещето, тя е настоящето

Мария Габриел: Цифровизацията е навсякъде около нас. Тя не е бъдещето, тя е настоящето

  • 17:11
  • 0
  • 575

„Цифровизацията е навсякъде около нас. Тя не е бъдещето, тя е настоящето“ - това заяви в Пловдив водачът на листата на ГЕРБ за предстоящите избори за членове на Европейски парламент Мария Габриел. 

Само за година и половина с комисар по цифрова икономика и общество Мария Габриел, Европейската комисия е завършила 28 законодателни инициативи в този ресор. За сравнение за предходните три години от мандата на ЕК те са били само шест.

Мария Габриел посочи съвсем конкретни ползи за хората като цените на роуминга в Европейския съюз. „Днес ги приемаме за даденост, но да си спомним какви бяха те преди юни 2017 година“, заяви тя и уточни, че работи усилено за намаляване на цените на роуминга на Западните Балкани.

„По тази тема работя и се радвам, че имам резултат– още от юли тази година започва спадане на цените за мобилните данни - да си видим имейлите, фейсбук. Стартираме с цена от 45 евроцента на мегабайт,  в момента тя е между 11 и 14 евро. Разликата наистина е огромна“, каза още Мария Габриел и уточни, че е започнат техническият процес за работа за гласовите обаждания и есемесите. Страните от Западните Балкани също вече между тях шестте започват драстично намаляване на цените.

Освен роуминга водачът на листата на ГЕРБ за предстоящите избори за членове на Европейския парламент посочи и други добри инициативи – безплатен безжичен интернет на обществени места, а Пловдив е сред селектираните. „Това е моя инициатива, в която за първи път Европа работи така пряко с кметовете и общините. Проектът е на стойност 120 милиона евро. Целта ни е в 8000 общини в цяла Европа да предоставим ваучер на стойност 15000 евро, който да позволи в продължение на три години на обществени места да има безплатен безжичен високоскоростен интернет“, обясни Мария Габриел. Тя отговори на всичките й поставени въпроси, сред които бъдещето на България в Шенген и Еврозоната, електронното гласуване, борбата с фалшивите новини и дигитализацията на различни сектори в икономиката, по-конкретно в земеделието и хранително-вкусовата промишленост.

 

 

Facebook коментари
Коментари (0)
Вход
Или

Моля проверете вашият имейл за да активирате профила.

Любими
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.